onsdag 18 maj 2011

Gammaldags Filmjölk

Nu kommer en ny fil "Gammaldags Filmjölk" som jag gärna vill testa, säkert en fil som jag kommer att gillar, den ska ha en fetthalt mellan 3,8 - 4,5%  (jag avskyr lättfil) och vara krämig, så det låter lovande.
Tänk på slutet av 60-talet och början på 70-talet jobbade jag på Trafikresturanger på tågen, då köpte jag alltid filmjölk i Östersund, flera liter varje gång och transporterade ner till Stockholm. Jag har nog testat filmjölken i hela landet och ingen har kunnat göra filmjölken så god och krämig som Östersunds mejeri, filen i Boden var inte så tokig heller. Så nu hoppas jag att Arlas nya fil är något åt det hållet. Så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... eller vad de nu brukar säga... för visst kan man få vänta för länge!
Du kanske också vill testa! Gå in på denna länk och anmäl dig!
 http://smartsontestpilot.se/arla-gammaldags-filmjolk/bli-testpilot/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar