torsdag 29 september 2011

Mera prickar!



Denna lilla söta prickiga tjej hittade jag på Strömbron i riktning mot Kungsträdgården i dag, inte nog med att hon gilla prickigt hon verkar gilla kaniner också.. precis som jag!


Dessförinnan hade jag varit på en liten gallerirunda i Gamla Stan och på Österlånggatan 10 hittade jag en schalbutik http://www.lomanli.se/ med en jätte trevlig innehavare, redan i skyltfönstret såg jag halsduken jag ville ha, så valet gick fort och lätt. Vi hade en trevlig pratstund och när jag skulle gå sa hon: " Jag tycker du är så trevlig så jag vill gärna ge dig en present" (Kan ni tänka er!) och så hämtade hon 3 st schalar och jag fick välja en av dem, så det blev den ljusrosa Pashminaschalen i kashmir och silke. Helt underbart mjuk och skön! Vilken dag!
Nej hon hade inga stora, pricka schalar.. bara en pytteliten! Om ni undrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar