torsdag 29 september 2011

Testpilot Nokia J

Nu har ni chansen att försöka bli testpilot på Nokia J, ett headset utan sladdar och med läcker design och dessutom verkar det väldigt lätt att använda. http://www.youtube.com/watch?v=-rXurvrEh1o
Själv har jag ett headset med sladdar, Sony Ericsson MW600 som jag aldrig lyckas med att få propparna att sitta kvar i öronen fast jag använder de minsta propparna, har väldigt trånga hörselgångar plus att jag alltid lyckas med att fastna med handen i sladden så de åker ut, mycket irriterande när man behöver ha sina händer fria till annat och så störs jag av ljudet som sladden åstadkommer när man vidrör den
Så det skulle vara roligt att få testa ett headset utan sladdar och dessutom med en dösnygg design.  Men jag är lite orolig för att det inte ska sitta kvar i örat, skulle aldrig våga köpa ett utan att ha provat först om det verkligen sitter kvar i mina trånga hörselgångar. Snacka om välfärdsproblem.. sånt här behövde aldrig vikingarna bekymra sig över.. men å andra sidan så hade de nog andra problem som var värre. ;)
 http://smartsontestpilot.se/nokia-j/bli-testpilot/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar